A Google felveszi, mit beszélgetsz a telefonod közelében.

A cikkből megtudhatod, hogy hol tudod megnézni mit rögzítettek rólad.

smartphone-2758475_1280.jpg

Az elmúlt másfél évben a Google legalább 27 alkalommal vette fel, hogy miről beszélgettem a telefon környékén. Ezt onnan tudom, hogy ma odatévedtem a weboldalra, ahol a cég a telefonomról rögzített hangokat tárolja.

- írja a 444.hu újságírója

Az androidos telefonok általában akkor kezdenek el rögzíteni, ha valaki úgy kezdi a mondatot, hogy "Ok Google". Ezzel ugyanis hanggal vezérelheted a telefonodat és információkat is kérhetsz, mint pl.: "Ok Google, mennyi az idő?" "Ok Google, milyen idő lesz ma?" és ezekhez hasonlóak.

A 444.hu újságíró hangfelvételeinek a többsége is ilyen volt, bár elmondása szerint azt nem tudta, hogy ezeket tárolják. Jómagam sem tudtam róla, de ebben semmi meglepő nincs manapság. Szerintem akkor lepődnénk meg ha nem hallgatnának le minket.

A 27 felvételből viszont 12 egyáltalán nem ilyen volt.

Több olyan, is van köztük, amin kb. annyi hallható, ahogy autóval megyek valahova, olyan is, amin villamosozom, és bemondják a megállót, és olyan is, amikor beszélget egy ismerőssel. Itt például azt írja a Google oldala, hogy a "London" kulcsszót hallotta a beszélgetésben, és ezért vette fel, pedig csak annyi hallatszik, hogy "megmondom", és azt sem értem, hogy a "London" szóra miért kellene bekapcsolnia a felvételt.

Természetesen ezen a linken te is megtudod nézni, hogy mit rögzítettek eddig és abban is biztos vagyok, hogy ez az Apple háza táján sincs másként. Persze ez a funkció kikapcsolható, bővebben itt olvashatsz róla.

Nálad is voltak rögzített hanganyagok? Írd meg mit gondolsz erről!

Forrás: 444.hu